قلب شکسته
به وبلاگ من خوش آمدیدلطفانظربدیدوانتقادات وپیشنهادهاتون رو برام بفرستید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک اگرمایلید لینکم کنید با تشکر از باز دیدتان src=http://loxblog.com/temp late/setarelink.gif width=12 height=12>
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس qaderi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 29641
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



senterscrit


می خواهم امشب دلتنگی هایم را زار بزنم به من یک دستمال بده از جنس عشق می خواهم اشک هایم را درون ان بریزم

نظرات شما عزیزان:

مریم خواهر کوچیکت
ساعت20:31---28 ارديبهشت 1392
خداپشت و پناهت داداشی اینم یه امتحان بود ناراحت نباش(به دل نگیر) آدما همهشون همین طوری ان (همه به فکر خودشونن)خواستم بگم دلت با خدا روزات بهاری(راستی داداش ولید من با این که 16سالمه دارم دیپلم روانشناسیمو می گیرم)کارام بی حساب نیست ببین تا یه ماه دیگه کاری می کنم که اصلا دیگه دلتنگی رو نشناسی.
خدا یارت داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 17:55 توسط ولید |